Selamat Datang Ke Blog Aku (mancis) : http://ApaMauDikata.Blogspot.Com - Cerita akan kehidupan yang telah dilalui dengan segala rasa yang ada, tidak kira dimana bagaimana ia bermula dan bagaimana di pengakhirannya.

...Mutiara Kata...
Biar siapa pun diri kita, kita adalah diri kita dan kita tidak akan menjadi seseorang yang lain kerana kita adalah yang teristimewa.

Friday, August 10, 2007

Rasanya Lebih Selesa

Huh! rasa kureng skit beban dalam kepala hotak aku memikirkan pasal kerja...dan sekarang aku dah ada kerj dan hari ni adalah hari first day aku bekerja, ala-ala laaa... penat x ape janji aku stay ada pekerjaan.. uwaaa time nak cari kerja sini susah sane susah..time ada kerja berlambak2 panggil terima. adesss takpe lah dah rezeki Tuhan nak bagi, ada hikmah disebaliknya...dari aku jadi penanam anggur yang berjaya beh baek aku beri tumpuan pada pekerjaan baru aku ni..

Ades, hari pas balik kije terus lenguh satu badan katernye kan, at least aku ada kawan dan teman bekerja sekali dengan aku, hehe seronok lah jugak bekerja sambil berhibur kwang kwang kwang...penatnya tu x terasalah sangat..wah gitu!

Dalam pengganguran aku yang hamir berjaya itu aku runsing bangat loh! tau je lah kan dah lah tgh sakat giler ni, Tapi...aku tetap bersyukur dan rasa bertuah kerana aku ada kawan-kawan yang memahami situasi sebenar aku sekarang dan merekalah yang banyak membantu aku, TQ buat maksutimah & paksunya iru..dan insan yang paling istimewaan yang sudi membantu aku iaitu amir... senyum sket kat dia :)

Haa tu dia...dalam kesempitan hidup mengharungi dugaan dan cabaran hidup tetap maintain berkongsi suka duka bersama... Hee..! Namun sekarang aku ada dia, dan mereka...aku ni bukan jenis yang mudah lupa jasa dan bukan pula seorang yg tidak kenang budi.....dengan apa yang tidak terbalas oleh aku moga Tuhan saja dapat membalasnya...Amin......!

Dan esok aku akan bekerja lagi ...semoga hari esok lebih baik dari hari ini, Aku akan mencuba sedaya upaya aku untuk menjadi yang terbaik diantara yang terbaik...Best lah dapat kekawan baru walaupun mereka str8 ...hehe, Motifkan citer pasal str8 x str8 kan ??? kui3x!

Aihhh...ngantuk lak dah sekarang aku ngadap pc ni, rasa nak rehat lak....kenalah rehat cecukup utk besok lak..kalau penat camne nak cover semangat untuk esok dah letih kan ? Senang hati lah sikit kan...ah nak digambarkan..tetapi aku stay x berangan yang amat tetapi stay beringat sebelum kena dan sebelum terlambat.........

Aiyarkkkk!!!!! penat ni.............kalau terus terusan menaip ni...nak online IRC pun dah x sempat..slow2 gitu je lah...sekarang dah busy katernya.kekekeke tapi kalau dah ready kerja dalam seminggu ni maybe x lah penat sgt kot dan x lah rasa penant tu..fefaham je lah dah lama x kerja.....oklah uolsss.... len kali sambung ok..... hehe sesape yang nak kawan ngan kita OK je... HeHe! kalau sudi lah dan kalau yang x sudi2 tu x alah x kisah...ekekeke dan buat sesape yang bace blog ni Thanks lah sebab sudi singgah gak lah kat blog yang x sberapa hebat ni.. kuikuik!

Namun x apa aku kisahkan lakaran kehidupan aku sebagai seorang PLU yang baru nak mengenali dunia PLU yang sebenar... ekekekekekekekeeke sebelum ni aku bagai katak bawah tempurung je! ahakhs!..so dont worry about your life bcoz your life is in your hand and whatever chances come to you pls grab it!
Jumpa lagi di lain sesi!

Daaaa....!

No comments: