Selamat Datang Ke Blog Aku (mancis) : http://ApaMauDikata.Blogspot.Com - Cerita akan kehidupan yang telah dilalui dengan segala rasa yang ada, tidak kira dimana bagaimana ia bermula dan bagaimana di pengakhirannya.

...Mutiara Kata...
Biar siapa pun diri kita, kita adalah diri kita dan kita tidak akan menjadi seseorang yang lain kerana kita adalah yang teristimewa.

Saturday, August 11, 2007

Inilah Kisahnya

Eh Eh! cepatnya masa berlalu, hari ni dah hari ke-2 aku bekerja,penatnya pulak bukan kepalang, what everlah im just fun...but tetap maintain sakit kan.....anytime and anywhere sentiasa lenguh dah sekarang adesss! Lama aku berehat ni....sekarang best rasanya dapat mulakan kerja ....dah berbulan2 katanya aku x bekerja. Sekarang dah sehat teringin lak nak bekerja huhu..aku x de sakit pepe eh just sakit mental je kot..*huhu*

Sekembalinya aku ke arena pekerjaan ini aku harus gigih berusaha mencapai tahap yang lebih baik dan berusaha jugak membuat yg terbaik, bersemangat ni pada awalnya...walaupun akhirnya nanti siapa tahu nasib pengubah segala..kui kui...

Aku betul2 bz kali ni..penat giler...sekarang ni je tetiba je ada nyawa2 ikan nak menulis blog wakakaka! Fuh!! tersadai aku kat tiang masa tunggu train sampai tadi..aku ngan si leehazim dedua balik kerja sesame..hehe ada teman jugaka ku bekerja ni...wajah dia maintain ayu..walaupaun dia penat tapi ditetap murah dengan senyuman...bila dgn dia penant tu kurang skit lah masa kerja tu..apa-apa pun aku lak yg tersadar kat tiang sambil terduduk katernya....leehazim boleh tahan lagi lah tu kot...



Adeh...Terduduk aku kat sini kepenatan katernye....wah wah leehazim cantik ambik pic aku kannn??? klip2 cenggitu je kan....


Ye laa sesambil gitu kannn..alang2 semua orang balk kerja sesambil cuci mata..uwaaaa!!! kann? x kisahlah janji aku nak cepat gak balik.....tak tahan dah ni nak berdiri sakan ni...adoi...penat giler katernye...kalau hari esok lak x tau lah camne kan...hari ni slow2 lah kerj..maybe makan waktu lah nak biasa dengan tekanan camni..ekekekek...



Asyik tgk kire tgk kanan je aku ni



Aku dengan leehazim ni dah x bertegur sapa dah penat katernya....ekekeke ye laaa...masing2 wahhhhh layan sakit katernya...kannnn leehazim kannn..x apa lah slow2 lah kita bini hidup baru ni..penat ke apa ke kita harungi lah demi pengalaman baru ni...nanti kita leh dapat kawan baru..yang laa kita maintain simpan dalam album buat kamus hidup katernya...kannnnn..... yang bebaik je kita ambik yg beburuk kita jadikan iktibar.... dengan apa yg berlalu ni kita bz kan je diri kita agar segala masalah yang kita tanggung sekarang ni dpt dilupakan dulu dan bila kita dah tenang kita cari akal dan jalan penyelesaian yang terbaik.....



haa tu dia train dah sampai...tapi bukan train ni yg aku patut naik..alaaa lambatnya train ni.....x tahan nak tido dah rasenya kat sini..huh!



lambat tul lah....owang lain semu dah naik..mane train ni......wahh tak tahan tersadai dah ni..... makkkk!!!! penat ni mak..menjerit lah aku dlm hati time tu.... ah pedulik lah...cuci mata jab!



tunggu je laa....jab lagi sampai laa tu... ahakss..!!! tapi x ape lahhhh janji aku leh sampai rumah secepat mungkin.....biar dpt mandi rehat segala ni..... adoi......x habis2 aku mengadoi katernya..... yer laaa lantak laa...masa ni lah nak uji aku tahan ke tak tahan...sekarang ni pun aku tgh ngantuk giler dah ni....



ye laaa apa x nyer.... menaip blog ni pun ala-ala mata cam apek dah....tgk jam alamak dah ko 12 tgh malam...x tetido lagi... diorang semua dah kuar lepak minum kat kedai mamak sane...aku lak duk ngadap pc kat rumah ni sesorang...adess...nak join ngan diorang kaki lak x larat nak jalan.... esok lak camne lah aku nak kerja kan kalau x cukup tdo.... dah lah sampai je rumah tadi rasa nak pingsan je... mujur tak pingsan terus je tadi...

Tadi pun masa kat dalam LRT Star tu pun mcm nak rebah je ye lah berdiri...selamat destinasinya dekat je..kalau jauh berdiri terus leh pingsan ni..heheh x de laaaaku jahat kalau aku duduk pun x dpt gak laaa....penuh orang dlm LRT tu..mmg ada tempat kosong but..bagi pada insan yg lebih memerlukan..wahhh nurani kah aku ni.. ekekekekek! ntah ler dah mmg sifat semulajadi kot.. hehe! jgn marah haaa....!

Ok laa aku nak rehat lah jab.....esok apa ade citer best aku kongsi ah ek.... aku rasa nak lepak2 lah ngan diorang kat kedai mamak luar sane tu..bowring ni..x pe esok masuk tengah hari lak kije.. ekekekek x pe kot tdo lewat skit...ala..badan penat pun mata x leh lena gak.. adess....

Ok...See Again..!!! Muah!

No comments: