Selamat Datang Ke Blog Aku (mancis) : http://ApaMauDikata.Blogspot.Com - Cerita akan kehidupan yang telah dilalui dengan segala rasa yang ada, tidak kira dimana bagaimana ia bermula dan bagaimana di pengakhirannya.

...Mutiara Kata...
Biar siapa pun diri kita, kita adalah diri kita dan kita tidak akan menjadi seseorang yang lain kerana kita adalah yang teristimewa.

Saturday, July 28, 2007

[1]

Bila Hati Sudah Goyah, Kepercayaan Mula Hilang.

Aiyo,,aku bingung melihat org gegaduh sebenarnya,pening pun ada, apa taknya
gegaduh bagai nak rak, perang milotzz, kalau kat irc kira perang typing ler.
Aku ada kawan ni hahh, kawan kat irc...dalam chat room itu aku just tengok aje.
Bukan tak berani sampuk, tapi tetengok dulu,,,adeh tau x .. pepagi diorang gaduh
hari ni pasal jantan yang tu sukakan kat kawan aku. kawan aku ni dah ada cuople,
Si jantan ni mengaku str8 katenyerr..Str8 ke ?? aku x ambik port dia str8 ke ala-ala
lembut ke yang aku tahu dia dah gugatkan rumahtangga org..seorang kawan yang
aku kenal, dia ni aku kenal dalam ni je(IRC) tapi dah mula tunjuk taring.

Dengan gigihnya aku mengadap pc tanpa membasuh muka dengan segala macam je terus
tengok skrin irc tu..wah rancak sekali donk...Si jantan itu di carut habis
habisan dek kawan aku tu...

Ape tidaknya, dah tahu kepunyaan org pi usik watpe..dan pulak ada-adakan cerita
yang sememangnya x patut ada, of course lah tak patut ada, dia siapa nak mencaras?
But the way, kata kawan aku ni, Orang itu x layak jadi kawan we olss..so?
apa nak buat lagi ? apa mau di kata dah dia yang buat hal, sampai dia sanggup rosakkan
hubungan org. entahlah bagi aku mmg tak patut...perangai str8 ke macam tu,,
semua org dia nak..kalau yang dia taste bukan main kejar..seseorang yg suka kat dia ...
dinch layan...dia buat macam sampah...manusia ke? haiwan lagi mulia dari dia aku rasa..

Opsss! aku lak yg terEMO...hehehe sowey sowey... just want to say....jangan
perbodohkan orang lain...jangan suka propah terlampau kelak merana diri..
Tu je aku nak pesan kat korang yang merasa makan cili....

Setulusnya aku berkata-kata demikian adalah berdasarkan sikap pedulik!
pedulik ???? pedulik tetantang nilai persahabatan..pepandailah fikir sendiri..
Ko jantan kan...we olss baru je kenal ko...tapi ko belum kenal we olzz lagik....
biarpun weolz bukan spt superman or oltromen,, men men men segala hero...
weolzz tetap ada hati dan perasaan utk meluahkan budi bicara..

Harap ko boleh fikir sendiri dengan cara org yang sudah dewasa...

Pesanan Penanja:
Mencaras Membawa Derita,Jangan Nak Ngada-Ngada.


No comments: